• AMPA-I
  • Acces web família
  • Calendari escolar
  • Defensor de la infancia.
  • ESCOLA DE PARES
  • Pàgina metereològica
  • Localització i telèfons
  • Erasmus+
  • Servei d'avisos
Principal Contactar Afegir a "afavorits"

Benvolgudes famílies:

Web Família és el sistema de comunicació que usem per que els responsables legals del alumnes s'assabenten de les faltes, retards, incidències i notes... relacionades amb els seus tutorants. És un sistema públic i gratuït creat per la Conselleria d'Educació de la Comunitat Valenciana.

Per poder usar este sistema, els pares/mares/responsables legals de l'alumnat haurà de:

• En primer lloc, heu d'emplenar una instància (adjunta a la matrícula) amb les vostres dades, un correu electrònic i els noms, cognoms i cursos dels vostres fills/es que siguen alumnes nostres. Atenció: si el pare i la mare de l'alumne necessiten uns usuaris i contrasenyes diferents, per a accedir al sistema, hauran d'emplenar dues instàncies.
  •  Una volta efectuada la matrícula la secretaria del centre us activarà l'accés. Tingueu en compte que mentre el personal de secretaria recull els sobres de matrícula i revisa la informació, no pot estar introduint les dades al sistema.
  •  A continuació, ja rebreu en el correu electrònic facilitat la contrasenya d'entrada al sistema.
  •  En aquest moment ja podreu accedir a la web família 2.0 en la següent adreça web https://familia2.edu.gva.es/ utilitzant com a usuari el vostre DNI amb lletra i com a contrasenya la que haureu rebut per correu electrònic.
Si teniu problemes amb l'accés podeu enviar un correu electrònic a admin@iespatacona.com o cridar al centre (961206195) i comunicar la vostra incidència.
229 - X- IES LA PATACONA - 2013
útima edició 18-12-17, 06:10:06