IES LA PATACONA

Activitat final de curs: Alicia en el pais de les maravelles.

Els narradors

El departament de música amb alumnes de 1r, 2n i 4t de la ESO va preparar una activitat sobre el tema de Alicia en el Pais de les Maravelles que incloia tant música como interpretació teatral. El cor d’alumnes va interpretar quatre temes (El rellotges, Ve la nit, Qualsevol nit pot sortir el sol, Tu). La execució de les peces va incloure acompanyament de flautes, piano i bateria, baix i guitarra. Al mateix temps la resta d’alumnes que actuaven representaven passatges de Alicia en el pais de les maravelles. El fil del la narració el duien alumnes de 4t de la ESO. El departament d’estètica va co·laborar en el maquillatge i els pentinats dels actors.

El públic

El cor

Els actors

Els músics