La docència en temps d’aïllament

Benvolgudes famílies:

En primer lloc, us saludem i desitgem que vosaltres i les vostres famílies i amics us trobeu bé. Són temps difícils i esperem que amb la col·laboració i la solidaritat de tots passen prompte.

Us volem donar una informació general d’acord amb les instruccions rebudes des de la Conselleria d’Educació sobre com treballarem amb els alumnes en aquest període de suspensió de les classes presencials:

• Des del dilluns 23 endavant i seguint el calendari escolar establert (que per ara no ha canviat) les classes presencials se substituiran per ensenyament a distància. Tots els professors enviaran a les famílies dels seus alumnes la informació sobre com es treballarà en l’assignatura concreta mitjançant la web família (Ítaca). Si després de rebre les instruccions dels professors teniu dubtes, comuniqueu-los al professor corresponent també per la web família.
  • Les possibilitats de treball de les diferents assignatures són variades: correu electrònic corporatiu del centre (tot l’alumnat disposa d’aquest correu), aules virtuals (aules, classroom, etc.), classes en vídeo o videoconferències, etc. Els professors dels vostres fills us informaran dels mitjans telemàtics que s’utilitzaran en cada assignatura. Per a treballar a distància podreu utilitzar un ordinador, una tablet o un mòbil.
  • Som conscients que els alumnes no poden treballar a casa amb el mateix ritme, nivell i intensitat que ho fan a classe i, per tant, el treball que els demanarem estarà adaptat a les circumstàncies. En qualsevol cas us recomanem que a casa genereu, dins de les vostres possibilitats, una rutina i uns horaris: hora d’alçar-se del llit, temps d’estudi i treball, temps per a col·laborar en les tasques de la casa, temps per a descansar…

Per acabar, volem informar-vos que si necessiteu posar-vos en contacte amb l’institut, l’atenció serà no presencial i exclusivament telefònica (tel. 961206195, de 9 a 13h) durant aquest període.

Ànim i salut per a tots/es.

Comments are closed.