Bella y Bestia 2016

20160506_215528L´alumnat i les professores d´Imatge Personal de l´IES La Patacona han col.laborat amb el col.legi Don José Lluch d´Alboraia en la caracterització, perruquería i maquillatge dels personatges del Musical “La Bella y La Bestia” que ha estat representat al Teatre L´Agrícola d´Alboraia els dies 27, 29, 30 d´abril i els dies 6, 7 i 8 de maig. L´experiència ha sigut molt profitosa i enriquidora per a l´alumnat, que ha demostrat la seua qualificació professional i ha desarrotllat valors relacionats amb el sentit de l´esforç, la responsabilitat, el compromís, la autoestima; a més de aprendre a treballar en equip en entorns reals i amb altres col.ectius escolars. Han treballat amb il.lusió i professionalitat. Enhorabona!!!

Galeria de Imágenes: