XARXA LIBRES 2016-2017

XARXA LLIBRES 2016-2017

A  TOT L’ALUMNAT que pertany al BANC DE LLIBRES (XARXA LLIBRES) 2016/2017 (veure llistat de participants ), se’ls lliurarà, a principi de curs, el següent lot de llibres, subvencionat per la Conselleria d’Educació./ A TODOS los ALUMNOS que pertenezcan al BANCO DE LIBROS (XARXA LLIBRES) 2016/2017 ( ver listado de participantes), se les hará entrega a principio de curso del siguiente lote de libros, subvencionado por la Conselleria d’Educació.

Atenent a la financiació final que atorgue Conselleria, es podrà afegir algun llibre més al present llistat en 1r ESO, 2n  ESO, 3r ESO, I 4t  ESO, però no ens n’assabentarem fins a setembre. / Dependiendo de la financiación final que otorgue Conselleria, se podrá añadir algún libro más a este listado en 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO y 4º ESO, pero este dato no se conocerá hasta septiembre.