Premi 9 d’octubre d’educació al IES lA PATACONA

L’Ajuntament d’Alboraia ha celebrat un any més la seua gala 9 d’Octubre amb motiu d’aquest dia tan especial per als valencians. Es tracta d’un esdeveniment de reconeixement cap a aquelles persones i col·lectius, veïns de la localitat, que donen testimoni dels valors que són senya d’identitat d’Alboraia i de la Comunitat Valenciana. Este any, en la categoria d’educació, el premi ha estat concedit a la comunitat educativa de l’IES LA PATACONA, per la seua defensa de l’educació pública de qualitat a Alboraia.

El premi va ser recollit pel director de l’IES Juan Carlos Garrigós Pérez que va fer un discurs agraïnt el premi i recordant que el treball és un treball de molts, que durant 30 anys el centre ha passat de ser el centre original d’FP perdut en un lloc junt a la platja i rodetjat de fábriques dissenyat per a 300 alumnes a un centre de ESO – Batxillerat i cicles amb el doble d’alumnes junt a un passeig marítim i una zona residencial. Va explicar la problemàtica de l’espai al centre i la necessitat d’un centre públic al nucli urbà. També tingué paraules d’agraïment per al compromís dels pares representats per l’AMPA, reivindicativa en tot el que necessita el centre i coordinada amb l’equip educatiu en tot moment. No es va oblidar dels professors i de l’alumnat ja que els diversos premis rebuts durant els anys que el centre duu en funcionament han sigut per que pares, mares, professorat, alumnat i inclús el personal d’administració i serveis, tots treballem per fer una educació pública i de qualitat optimitzant al màxim els recursos que tenim.