Graduació 2BAT 2016

DSC_0198r

L’alumnat i el professorat del 2n de Batxillerat 2015-2016 de l’IES LA PATACONA

DSC_0134r

El nostre director i els alumnes guardonats amb Matrícula d’honor.

El dijous 26 de vesprada vàrem fer al hall interior de l’institut l’acte de graduació. A l’acte acudiren, a més de professorat i els graduats, familiars i amics que no volien perdre-se’l. Després de un breu i emotiu parlament per part del director del nostre centre, Juan Carlos Garrigós es va lliurar cada alumne i alumna un diploma i  una banda honorífica on es feia menció dels mèrits específics del graduat o graduada. Posteriorment  el tutor del grup de 2n de batxillerat, Vicente Vilana Taix, va fer una breu intervenció després de la qual els seus tutorats li van fer obsequi de un magnífic dispositiu de escriptura manual. Per finalitzar l’acte acadèmic es i es va fer homenatge als estudiants guardonats amb Matrícula d’Honor. Este any, encara que l’alumnat en general sigut de molt alt nivell, estava prou clar a qui donar les matrícules ja que tant Marina Simó Martí com Pablo Pérez Martínez han fet un ple de 10 amb totes les assignatures. Despres férem una picadeta a l’aire lliure al pati del centre i finalment alumnat i professorat se’n anarem de sopar per cel·lebrar-ho.

Enhorabona a tots l’alumnat de 2n de batxillerat per la seua graduació i especialmen a Marina i a Pablo per les seus Matrícules d’honor molt ben merescudes.