Activitats Final Curs 14-15

DSC_0733El dia 9 de Julio tinguerem una jornada especial d’activitats final de curs. Els alumnes pogueren disfrutar d’activitats diverses com ara bolei-platja, campionat de futbol, de tenis de taula, tir a l’arc, concurs de dolços, concert del cor, representació realitzada per alumnes de la ESO,  concert musical per part d’una alumna i després a càrrec d’un afamat grup de rock. També es varen lliurar els premis dels concursos iactivitats realitzades al llarg de curs. El departament d’electricitat va organitzar un campionat d’escalèxtric i més en la preparació de les activitats també va participar el departament de imatge personal per maquillar i pentinar als alumnes que actuaven.

Ací teniu algunes de les imatgens que va donar el dia. Les correspontents a les activitats organitzades pel departament de música es troben al seu blog. (iespatacona.edu.gva.es/b/musica)…