Premi a la II OLIMPIADA AGROALIMENTARIA Y DEL MEDIO NATURAL

olimpiadaagroalimentariaMarina Simó Martín i el IES LA PATACONA premiats en la II OLIMPIADA AGROALIMENTARIA Y DEL MEDIO NATURAL que ha organitzat la ESCOLA TÉCNICA SUPERIOR D’INGENYERIA AGRONÒMICA I DEL MEDI NATURAL de la UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA ha estat guardonada amb el segon premi l’alumna de l’IES LA PATACONA Marina Simó Martín en la Categoria CIÈNCIES DE LA TERRA I DEL MEDI AMBIENT. Apart també hi havia un premi als millors resultats globals per centre i este premi ha estat otorgar al IES La Patacona. Els premis tenien una dotació de 600€ cada un. Es ha dir  l’alumne ha rebut 600€ pel seu premi i el centre 600€ més pels resultats globals dels alumnes presentats.

This entry was posted in Premis i mencions. Bookmark the permalink.

Comments are closed.