olimpiada de biología y geología

DEBIDO A QUE NADIE SE HA PUESTO EN CONTACTO CON LA PROFESORA ENCARGADA DE LA OLIMPIADA, EL LUNES EN EL SEGUNDO PATIO SE HARA UN PEQUEÑA REUNIÓN, PARA PONER EN CONOCIMIENTO DE LOS INTERESADOS LUGAR Y FECHA DE LA PRUEBA DE NO PRESENTARSE NADIE EL PREMIO DE LA OLIMPIADA QUEDARÁ DESIERTO

Posted in Elena, Sin categoría | Comentarios desactivados en olimpiada de biología y geología

Última pregunta de la Olimpiada de Biología y Geología del I.E.S La Patacona

La entrega se producirá el día 6 de junio, en el mismo momento que se realizará una pequeñas prueba de conceptos básicos de las Ciencias (Biología y Geología). Os agradecería que la semana que viene os pusierais en contacto conmigo, todos aquellos que habeis participado en la olimpiada.

8º pregunta 1º ciclo

8 pregunta 2º ciclo

Posted in Elena | Comentarios desactivados en

Exposició de cel·lules al laboratori.

IMG_0081Els alumnes de 1r d’ESO han confeccionat models de cél·lules que ha estat exposades al laboratori de biologia i geologia del centre. Els models han sigut de un gran nivell de detall. El alumnes de batxillerat s’han encarregat de decidir quin era el millor model i els guanyadors han sigut:

• Eric Cevallos 1rC
  • Luis Botia 1rB
  • Fede Mannise  i Lucia Martínez 1rD

Posted in 1BAT, 2BAT, Toda ESO | Comentarios desactivados en Exposició de cel·lules al laboratori.

Taurons a LA PATACONA!!

DSC_0109No, no es preocupeu, no es que tinguem un niu de taurons a la platja de la patacona, es que des del grup ELASMOGRUP  de la Universitat de Valencia que investiga els elasmobranquis ens han enviat a Javier Guallar per què ens done una xarrada sobre taurons. Les xarrades estigueren molt interessants i es notà en la manera que atengueren els alumnes. Coneguerem estos animals, desmuntàrem mites i se’n anarem de les conferències amb una idea diferent a la que donen les películes: els homens som més perillosos que qualsevol tauró. Almateix tems tinguerem una exposició a la biblioteca que pogué visitar tot aquell que desitjar passar a vore-la.

Posted in Toda ESO | Comentarios desactivados en Taurons a LA PATACONA!!

Premi al IES LA PATACONA en la OLIMPIADA DE GEOLOGIA 2016

Olimp_Geologia_2La comisió organitzadora de la VII OLIMPIADA DE GEOLOGIA a acordat concedir una Menció Especial a l’alumne Pablo Pérez Martínez i al IES LA PATACONA pels resultat obtinguts en les proves que han tingut lloc durant la cel·lebració de la olimpiada.

Posted in Olimpiada Geologia, Premis i mencions | Comentarios desactivados en Premi al IES LA PATACONA en la OLIMPIADA DE GEOLOGIA 2016

Premi a la II OLIMPIADA AGROALIMENTARIA Y DEL MEDIO NATURAL

olimpiadaagroalimentariaMarina Simó Martín i el IES LA PATACONA premiats en la II OLIMPIADA AGROALIMENTARIA Y DEL MEDIO NATURAL que ha organitzat la ESCOLA TÉCNICA SUPERIOR D’INGENYERIA AGRONÒMICA I DEL MEDI NATURAL de la UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA ha estat guardonada amb el segon premi l’alumna de l’IES LA PATACONA Marina Simó Martín en la Categoria CIÈNCIES DE LA TERRA I DEL MEDI AMBIENT. Apart també hi havia un premi als millors resultats globals per centre i este premi ha estat otorgar al IES La Patacona. Els premis tenien una dotació de 600€ cada un. Es ha dir  l’alumne ha rebut 600€ pel seu premi i el centre 600€ més pels resultats globals dels alumnes presentats.

Posted in Premis i mencions | Comentarios desactivados en Premi a la II OLIMPIADA AGROALIMENTARIA Y DEL MEDIO NATURAL

PENULTIMA PREGUNTA DE LAS OLIMPIADAS

Esta es la penúltima pregunta de la olimpíada, a finales de la semana que viene colgaré la última pregunta, que será recogida el mismo día de la prueba final.

La prueba final se realizará el dia 3 de junio, si es posible a la hora del patio

7ª Pregunta 1r nivel

7ª pregunta 2n nivel

Posted in Elena, Sin categoría | Comentarios desactivados en PENULTIMA PREGUNTA DE LAS OLIMPIADAS