ADMISSIÓ ESO I BATXILLERAT

En aplicació de la Llei Orgànica 2/2006, d’Educació (LOE), la Conselleria de Cultura, Educació i Esport va elaborar una nova normativa que regula l’admissió de l’alumnat als centres públics i privats concertats. Esta normativa pot ser consultada i descarregada en la pàgina web d’admissió de conselleria:

En aquest enllaç també es poden trobar els assitents d’admissió telemàtica que només estaran actius durant el termini de matriculació del nivell corresponent.
L’alumnat no adscrit que sol·licite plaça haurà de presentar una única sol·licitud en el centre que demane en primera opció. La presentació de sol·licitud en més d’un centre, en comportarà l’anul·lació.

CALENDARI D’ESCOLARITZACIÓ. PROCÉS ÚNIC.

ESO i BATXILLERAT, CURS 2020-2021

versió PDF:

NIVELL ESO i BATXILLERAT
Presentació sol·licituds 17/06-25/06
Entregar requisit acadèmic * fins als 03/07
Llistes provisionals 15/07
Reclamacions C. Escolar 15/07- 17/07
Llistes definitives 27/07
Matrícula 28/07-31/07 ; 01/09-02/09
* REQUISIT ACADÈMIC
    – 1r D’ESO: Certificat d’haver promocionat
    – Resta ESO Certificació de la nota mitjana d’ESO o equivalent i el justificant de compliment dels requisits acadèmics. (CERTIFICAT DE NOTES).

MATRÍCULA: A partir de la publicació de les llistes definitives del 28 fins al 31 de juliol i del 1 al 2 de setembre.

MES INFORMACIÓ (Normativa, Instàncies, etc…):

Comments are closed.