ADMISSIÓ A FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA

En aplicació de la Llei Orgànica 2/2006, d’Educació (LOE), la Conselleria de Cultura, Educació i Esport va elaborar una nova normativa que regula l’admissió de l’alumnat als centres públics i privats concertats. Esta normativa pot ser consultada i descarregada en la pàgina web d’admissió de conselleria:

En aquest enllaç també es poden trobar els assitents d’admissió telemàtica (ací assitent de FPB) que només estarà actiu durant el termini de matriculació corresponent.
L’alumnat no adscrit que sol·licite plaça haurà de presentar una única sol·licitud en el centre que demane en primera opció. La presentació de sol·licitud en més d’un centre, en comportarà l’anul·lació.

CALENDARI D’ESCOLARITZACIÓ.

FP BÀSICA  CURS 2020-2021

versió PDF:

NIvell   FP-BÁSICA
Presentació sol·licituds   17/06-25/06
Entregar requisit acadèmic *   fins al 03/07
Llistes provisionals   13/07
Reclamacions C. Escolar   Fins al 15/07
Llistes definitives   21/07
Matrícula   22/07-28/07
* REQUISIT ACADÈMIC:
  • Certificat del Consell Orientador i la Certificació acadèmica .

RECOLLIDA DE SOBRE DE MATRÍCULA:
  • A partir del 21 de Juliol.

Els alumnes que no es matriculen en la data indicada en el seu moment perdran el dret a la matrícula.

MES INFORMACIÓ (Normativa, Instàncies, etc…):

Comments are closed.