ADMISSIÓ A CICLES FORMATIUS

En aplicació de la Llei Orgànica 2/2006, d’Educació (LOE), la Conselleria de Cultura, Educació i Esport va elaborar una nova normativa que regula l’admissió de l’alumnat als centres públics i privats concertats. Esta normativa pot ser consultada i descarregada en la pàgina web d’admissió de conselleria:

En aquest enllaç també es poden trobar els assitents d’admissió telemàtica que només estaran actius durant el termini de matriculació del nivell corresponent.
L’alumnat no adscrit que sol·licite plaça haurà de presentar una única sol·licitud en el centre que demane en primera opció. La presentació de sol·licitud en més d’un centre, en comportarà l’anul·lació.

CALENDARI D’ESCOLARITZACIÓ. PROCÉS ÚNIC.

CICLES FORMATIUS (GM i GS). CURS 2017-2018

NIVELL CFGM i CFGS
Presentació sol·licituds 25/05-06/06
Entregar requisit acadèmic * 20/06-27/06
Llistes provisionals 11/07
Reclamacions C. Escolar 11/07-13/07
Llistes definitives 18/07
Al·legacions Fins 20/07
* CFGM I CFGS: presentació del requisit acadèmic del 20 al 27 de juny (Ordinària) i fins el 7 de juliol (Extraordinària) (CERTIFICAT DE NOTA MITJANA).

RECOLLIDA DE SOBRE DE MATRÍCULA: Cicles Formatius: del 18 fins al 27 de juliol.

Els alumnes que no es matriculen en la data indicada en el seu moment perdran el dret a la matrícula.

MES INFORMACIÓ (Normativa, Instàncies, etc…):